עורך דין מקרקעין בתל אביב

בוודאי תוכלו להסכים שהעסקה הישראלית המורכבת ביותר היא זו שעוסקת במקרקעין.

השווי הכספי המשמעותי, התנאים הרבים וגם רשימת הסכנות והסיכונים הפוטנציאליים, מצריכים גורם מקצועי כמו עורך דין מקרקעין בתל אביב שילווה אתכם בכל שלב וידאג לעסקה חלקה, מוגנת וכמובן מוצלחת.

כך תבחרו את עורך הדין המתאים:

היכרות מעמיקה ויסודית עם עולם המקרקעין

ניתן לומר שכל גורם מקצועי שאנו בוחרים לקבל ממנו שירות, אמור להשרות עלינו ביטחון.

אלא שבתחום המקרקעין, הביטחון שבעבודה עם עורך דין מקרקעין מומלץ איננו הפקטור היחידי.

למעשה, בקיאות, ניסיון רב וגם היכרות עמוקה עם עולם הנדל"ן המשתנה תדירות על כל חוקיו, פסיקותיו והיבטיו הציבוריים – היא שמהווה את ההבדל בין תקינות משפטית מלאה בעסקה לבין כישלונה.

עורך דין מקרקעין בתל אביב נדרש למומחיות משפטית מלאה גם ביתר התחומים המשיקים לעולם דיני המקרקעין: חוזים, גבייה ולעתים גם יפויי כוח או אפילו דיני ירושות וצוואות, הופכים לא מעט עסקאות לכאוטיות לניהול, מה שמקשה מאוד על הצדדים בעסקה לשמור על האינטרסים האישיים שלהם ובו במקביל לנהל מו"מ איכותי ויעיל לגביהם. 

כאשר עורך הדין מסוגל לספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי בכל היבט ולייצג אותו באופן אישי בכל תהליך רלוונטי, נוצר מיטוב של שמירת המטרות והאינטרסים של הלקוח כך שהוא יוכל להשלים את התהליך עם התוצאה האופטימלית ביותר מבחינתו. 

מיומנויות המבססות יתרון בעסקה

צריך לזכור שליווי מקצועי מתקבל גם בדרך מסודרת ויסודית מאוד מצד עורך דין מקרקעין בתל אביב.

עורך הדין נדרש להקפדה על הפרטים הקטנים, מביצוע כלל הבדיקות המקדמיות לבחינת טיב העסקה מבעוד מועד ועד לעריכת החוזה בפועל ורישום הזכויות בסופו של דבר.

למעשה, רק עורך דין מנוסה מתחום המקרקעין יהיה הגורם המקצועי שיודע כיצד לעבוד נכון ולשמור על כל זכויות לקוחותיו, גם בעסקאות בעלות מורכבות משמעותית בהרבה מקנייה או מכירת דירה, כמו למשל תמ"א, פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה ועוד. 

מעבר לכל האמור בנוגע למומחיות המשפטית, שמירה על נהלי עבודה מדויקים ומסודרים וגם בקיאות בענף הנדל"ן, כל עורך דין מקרקעין נדרש גם להתנהלות בכריזמה ובביטחון מול הצד הנגדי לעסקה ובמטרה להרוויח את מיצוי הפוטנציאל הגלום בעסקה ולהביא למקסום רווחי הלקוח שלו.

זו הסיבה שתחום המקרקעין נקשר רבות גם למומחיות בליטיגציה, שכן כושר ביטוי ושכנוע עשויים להיות הגורם המשפיע ביותר על תנאי העסקה ולהבטיח בסופו של דבר את התוצאה הכלכלית והמשפטית האופטימלית.

כימיה אישית עם עורך הדין

הפרמטר האחרון עליו נתעכב בבחירת עורך דין מקרקעין בתל אביב הוא כמובן הכימיה האישית.

משום שכלל הפרמטרים הרשומים כאן לא יניבו ללקוחות תועלת, כל עוד לא יחול שיתוף פעולה פורה ואפקטיבי ביניהם לעורך דינם.

הלקוחות, שמהווים בדרך כלל צד בעסקת מקרקעין מסוימת, אמורים לחוש שהם בידיים טובות למן הרגע הראשון.

עורך דינם אמור לטפל בהם בנאמנות ומסירות, לאפשר תחושה נוחה להבעת תחושות ועמדות, לאפשר ללקוחותיו לשאול ולברר בנוגע לתהליך הצפוי ולקבל מידע כן ומהימן המאפשר להם לקבל החלטות נכונות. 

מה הם תחומי העיסוק של עורך דין מקרקעין בתל אביב?

בין אם מדובר בעסקת מקרקעין מרכישה מקבלן, בין אם זהו ייצוג דיירים בפרויקט פינוי-בינוי ובין אם מדובר בסוגיות הכרוכות בהפרה חוזית, התנגדות לצוואה או בעיות כלפי נכס מושכר, עורך הדין יתבקש להתמצא בכל תחום המקרקעין המתחדש, משתנה ומתעדכן באופן תדיר.

מדובר במי שכבר ליווה מאות עסקאות, שמתמצא בכל הסוגיות המשיקות ושקיימת עמו כימיה אישית טובה. 

לסיכום, עורך דין מקרקעין בתל אביב יש לבחור בחכמה!

עורך דין מקרקעין בתל אביב שמצליח לענות על כל הדרישות הללו, יוכל לנווט את העסקה במסלול תקין ולהביא אותה בסופו של דבר לנקודת היעד המוצלחת והרצויה ביותר מבחינת הלקוח.

רק כך ניתן לקבל שקט נפשי מלא לכם ולמשפחתכם ולהימנע מתסבוכות ובעיות משפטיות שונות.

שאלות ותשובות

מדוע חשוב שעורך דין מקרקעין ילווה עסקה במקרקעין?

האדם הממוצע מבצע בממוצע בין 1-3 עסקאות מקרקעין לאורך כל חייו.

הדבר אומר שבקיאותו בתחום לעולם תהיה פחותה משמעותית מזו שמביא עמו עורך דין מקרקעין בתל אביב או עורך דין מקרקעין בפתח תקווה עם ניסיון עשיר, לעתים גם יומיומי בניהול וליווי עסקאות מהסוג הזה.

לכן שירותיו יהיו אפקטיביים בכל עסקת קנייה ומכירת דירה – בין אם זו רכישה מיד שניה, מקבלן, העברת דירה ללא תמורה, עסקאות מורכבות כמו תמ"א 38 או קומבינציה וכן העברה בשל גירושין או צוואה. 

האם כל עורך דין אזרחי מבין כראוי במקרקעין?

לא, ולכן יש לברר מהו הניסיון המשפטי של עורך הדין בתחום המקרקעין ועד כמה התנסה עד כה בטיפול, לרבות ייעוץ וייצוג בתחום הספציפי שבו מתמקדת עסקת המקרקעין שלכם.

נוסיף ונאמר שמומחיות זו צריכה להיות מלווה גם בניסיון מקצועי בתחומים משיקים כמו חוזים, יפויי כוח, צוואות וירושות, הבנה במיסוי מקרקעין ועוד.

להתייעצות אישית עם עורך הדין אחיה וקסלבאום המתמחה במקרקעין, חייגו למשרדנו ואנו נתאם פגישה ראשונית ללא התחייבות.

השמעת המאמר לכבדי ראייה:

דרג מאמר זה

עו"ד אחיה וקסלבאום

אחיה וקסלבאום משרד עורכי דין הוא משרד מוביל בתחום המשפט האזרחי-מסחרי, עם התמחות מיוחדת בתחומי המקרקעין והגבייה ואכיפת החיובים. המשרד מספק שירותים משפטיים מקיפים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ.